8:00—9:00 |
registrace |
9:00—9:30 |
společné zahájení |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
9:30—10:15 |
1. běh |

I učitel může být Youtuber
|

Využití interaktivních robotů ve výuce
|

Skládačky nejen v češtině
|

Zajímavé nástroje a stránky v hodinách matematiky
|

Formativní hodnocení otevře srdce žákům (i rodičům)
|

Novinky v G Suite za posledních 12 měsíců
|
10:30—11:15 |
2. běh |

Kdo hledá, najde
|

Začínáme s robotikou a informatikou na 1. stupni
|

Kovyho mediální ring
|

Z plochy do prostoru – hříčky s papírem
|

Hudbohraní
|

Mapy – od papíru po GIS všemi předměty
|
11:30—12:15 |
3. běh |

Google formuláře na ZŠ (pro začátečníky až mírně pokročilé)
|

Ozoboti napříč předměty
|

Fakescape – dokážeš uniknout dezinformacím?
|

Zahrada badatelů – Proč je dobré ji mít a jak na to?
|

Jak smysluplně „zabavit“ nadané žáky na 1. stupni základní školy
|

Svět médií dnes
|
12:30—13:30 |
oběd |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
13:30—14:15 |
4. běh |

WikiŠkola aneb Wikipedie jako školní projekt
|

Proč si v zeměpise kreslíme kolečka a čtverečky?
|

Kovyho mediální ring
|

Příběhy s rozšířenou realitou
|

Aby čtení bavilo… i děti v 1. třídě
|

Matematika je zábavná
|
14:30—15:15 |
5. běh |

Google Classroom jako parťák každého učitele
|

Nebojte se CLILu
|

Svět médií dnes
|

Příběhy s rozšířenou realitou
|

Bubnohraní
|

Fakescape – dokážeš uniknout dezinformacím?
|
15:30—16:00 |
společné zakončení |